Dün evden dışarısı iyi gibi gözüküyordu ee hadi çıkalım dedik ama bi çıktık ki dışarısı buzzz, hatta giderken hafifden kar yağmaya bile başladı. Neyse ilk durağımız maslakdaki e-bebek oldu. Açıkcası daha büyük bekliyordum, küçük değildi ama benim beklentilerim cok yüksekti sanırım. Bebek arabası internetten hep bakıp yakından görelim dediğimiz modeli yakından inceleme şansımız oldu ve şaka gibi ama aldık. Daha erkendi belki ama bu ayın sonuna kadar hediye çeki kampanyasıda vardı ee ondanda yararlanalım dedik ve aldık ama açıkcası dışarıda aynı fiyata bulma şansımız vardı bi internet sitesinde bulmuştuk ama e-bebek güvencesi dedik. Çok kullanışlı bir model gibi kullandıkça anlıyacağım ama sevdim ve içime sindi sanırım en önemlisi bu. Model şu



Sonra çıktık ve istinyeparka gittik mothercare den indirimde oldukça çıtçıtlı bodylerini pijamalarını almıştım ama bi mont bakalım die girmiştik ve ordanda yatak odasına koyacağımız yatağını aldık. Aslında iyide oldu en azından aklımızdan çıktı ve buda içimize sindi, Masif ahşap, sallanır ve istenirse sabitlenir bi model kansorejen boya yada cila kullanılmamış, hatta içine yatağını ve nevresim takımınıda aldık ama resimdeki model değil daha bi güzel. Sanırım 6 ay yanımızda yatabilir bunda.Sonrasında ayrılıp kutusunda saklanabilcekte hatta şuan kutuda kurmadık. Taşımasıda kolay ,tekerleği yok ama kolaylıkla taşınabilcek bi beşik.
İçimiz rahat şimdide 250 tl lik hediye çekini e-bebekde kullanmamız lazım yarına kadar ve sanırım belirledik alıcaklarımızı. İçim şu an çok rahat umarım memnun kalırız ama en önemlisi sağlıkla gezdirceğimiz ve uyutacağımız günleri görmek sanırım...Pazartesi doktor kontrolümüz var şimdi merakla onu bekliyorum.

4 yorum SENDE YORUM BIRAK:

EZGi :)) dedi ki...

meldacım bayıldım her ikisinede gerçekten çok zevklisin canım. mutlu günlerde güle güle kullansın paşacık

MeLc dedi ki...

Teşekkür ederiz Ezgi teyzesi çok ani oldu ama bakıyorumda içime sindi,kocaman sevgiler...

Pelin Altun dedi ki...

güle güle kullanın canım çok güzeller. bu araya biz de bakmıştık ama almadık.travel sistem şeklinde almakla çok iyi yapmışsınız çok rahat oluyor. mothercare den ben de sıklıkla alışveriş yapıyorum.yaşadığım yerde yok maalesef samsuna gittiğimde mutlaka uğrar bebişime birşeyler alırım bayılıyorum oradaki tulumlara bodylere herşeylere :))

MeLc dedi ki...

Doğru karar verdiğimizi düşünüyorum ama kullanırken daha iyi anlayacağız Pelincim, inşallah pişman olmayız.Tek çıkarken belki sorun yaşarım ama ancak ondada otobüse falan binerken belki olmadı 8-9 aylıkken daha hafif ucuz bi araba alıp otobüs işi olduğunda onu kullanırım dedim.Kesinlikle bi başka mothercare keşke fiyatlarıda iyi olsaydı ama neyseki indirim dönemleri var, sezon fiyatlarına baktımda iyiki indirimde çoğu şeyini almışım dedim :)Birde sanırım her ayın 15inde bazı ürünlerinde indirim oluyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...