Anneler gününde oğlum bi iyilik yaparda 8 de kalkarmı demiştim ama nerde yine 6.30 da ayaktaydık kiii bu aralar genelde 7 de kalkan pamuk kalkma saatini 6 ya çekti napıcam bilmiyorum. Yatış saati ister 8 olsun ister 10 kalkışımız 6. Bazen çok nadirde olsa 8-8.30 lara kadar uyuyor şaşırıyorum. Annelik birazda delilik işte ne güzel bırak uyusun yok eşimi dürtüp neden yatıyorki diyorum :) 

Neyse sonrasında kahvaltısını yaptırdım oynadık falan 9.30 gibi uyuduk 11 gibi kalktı hemen sonrasında babamız hazırlanmamızı bizi kahvaltıya götüreceğini söyledi ben çorbasını içirelim öyle çıkalım desemde sahilde trafik olmadan gidelim dedi malum evde bile yemek yedirmek bazen zor oluyor ama neyseki hiç beni üzmeden içti çorbasını açık hava iyi geldi sanırım. Benim için harika bir gündü nefes alabildiğim huzur bulduğum ve allahıma şükrettiğim....Hisarüstünde biyere gittik kahvaltıya sonrasında havanın güzel olmasıyla bebeğe yürüdük, bi ara lavabo için bunlardan ayrıldığımda geldiğimde bıdık salıncakta arabasında çiçekler vardı çok hoşuma gitti ne kadar molfix Park'ta anneler günü nedeniyle dağıtıyor olsada oğlumdan aldığım ilk çiçeğimdi sonra baba birde parkta Gül aldı busene bir hediye yoktu ama kahvaltı yaparken çektiğim bu kare en güzel hediyelerim....







Anneler günü öncesinde oğlumla geçensene anneler günü hediyesi olan ıpadi çatlatmamızda pek iyi olmadı suçun büyük kısmı bende pamuğa şuç atmayayım :) canımıza gelmesin napalım neyseki sorun yok çalışıyor


Buda affet baba bizi uyuyuşu :) 


1 yorum SENDE YORUM BIRAK:

Nazlıca dedi ki...

maaşallah oğluşuna.benim oğlumda 2.5 aylık.
ben de bloguma beklerim sizi http://nazli-ca.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...