Bugün hem işlerim vardı hem yürüyüş olsun hemde doğumdan sonra giyebilceğim gecelik ve pijama bakayım dedim ama kararsızlıklar içinde kaldım...Bazen bu huyuma kızıyorum al geç işte, ama yok yaa daha güzelini bulursam düşüncesi birde sonrada kullanabileceğim birşey istiyorum, klasik lohusa pijamaları zaten hiç ilgimi çekmiyor.




31+2 haftalık biz.Bu etekle inanılmaz rahat ediyorum ewt daha bir kilolu gösteriyor ama rahatlık bir adım önde.



Magic formda şu modeli denedim aslında çokda hoşuma gitti ama yine kararsız ben almadan çıktım ama sanırım pijama olarak bunu alıcam. Pembeside var ama biraz kırık beyaz gibi olan bu rengi daha güzel geldi. Gecelik olarak beğenemedim aklımda birde dagi ye bakmak var. Birde eminönü tarafına gidebilirsem oralara bakmakda istiyorum ama artık eskisi gibi yürüyemediğim için nasıl olucak bilmiyorum.
Daha aklımda olan eksiklerde var sıcaklarda geldi napıcam bilmiyorum...


Pazar günü dergileri karıştırırken seçen hamile giyim die bir markayı farkettim daha önce görseydim kesinlikle kaçırmazdım ama şu modelleri çok hoşuma gitti. Hani hamileliğin ortalarında olan varsa baksın derim. Ben sonuna yaklaştım ama yinede yolum düşerse bakıcam. İnternet sitesinden inceleyebilirsiniz.http://www.secen.com.tr



Anneler günü yaklaşırken indirimler vardı bazı mağazalarda.Aklımda sadece 
accessorize çanta ve fularlarda ikinci ürün % 50 indirim kaldı. 


Ama ben sevilden indirim bekliyorum bakalım yapacaklarmı...

8 yorum SENDE YORUM BIRAK:

Serap Tan dedi ki...

canım ne guzel bı anne olcaksın sen..Hem de gayet iyi kilo kontrolün var ne mutlu sana ve bebişe:) optum kocaman

MeLc dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım güzel sözlerin için şımarttın bizi :)sıcacık sevgiler...

pembe fiyonk dedi ki...

güzel annecik inşallah içine sığanı bulursun.bu arada online satılıyor galiba bir de black spade öneririm.doğal liflerden sağlıklı ürünleri var.
yani naylonumsu, poli- bilmem ne maddeleri yok.

MeLc dedi ki...

Teşekkür ederim canım güzel sözler için hımm blackspade iç çamaşırlarını biliyordum ama pijamaları olduğunu bilmiyordum hatta oturduğum semtte şubeside var ben bakayım orayada çok teşekkürler...

balböcükleri dedi ki...

hayırlısıyla sağlıkla al bebeğini kucağına.

MeLc dedi ki...

Çok Tesekkur ederim...

gecekiyafeti.com dedi ki...

İnşallah sağlıkla huzurla büyütürsün bebişini az kalmış :)

bloğunu yeni keşfettim takipteyim ben de beklerim bloğuma

sevgiler...

MeLc dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel dileğin için hemen geliyorum bende bloğuna , sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...