Bütün eşyalarını yıkayıp ütüledim dolabında ama ben bu hastane çıkış seti die tabir edilen seti son ana bıraktım, aslında böyle bir set almıcaktım kendim bi set yaparım diyordum ama yok bugün birkaç mağaza gezdim hesapladım daha pahalıya gelcek birde mothercarede bunu görünce hepsinin üzerindede minik minik "MADE WİTH LOVE" yazısını :) görünce aldım. Birde bekleme nedenim Carters da bakmaktı ve yazlık setlerinin çıkması için beklemem gerekiyordu. Bugün baktım evet inanılmaz güzel şeker şeyler var ama hem pahalı hemde set içeriği çok az.Ama gözümde birkaç şey kalmadıda değil...


































Set içeriği şöyle...






Oldukça battaniyesi vardı ama bazı sezon ürünlerinde ikinciye %50 indirim olunca beyaz battaniyeyide aldım. İnce olarak mavi battaniyesi vardı hastanede onu kullanırım diyordum ama sanırım buda çok ince bunu koyucam çantasına. Havlu takımı olarak annem bir takım almıştı ama bir tane daha almak istedim.


Artık hastane çantamı hazırlama zamanımda geldi. Daha kendi eksiklerim var ama onlarıda bu hafta halledicem. Artık fazla yürüyemediğim için öyle bir günde hepsini halledemiyorum maalesef.


Emzirme ürünlerimde eksiklerim vardı onlarıda aldım. Yalnız unutkan ben, göğüs kalkanını almayı unutmuşum. Onuda mutlaka almak istiyorum, yorumlar çok güzel, çantamda olsun istiyorum. Lansinoh meme ucu kremini şimdiden kullanmaya başladım her akşam sürüyorum umarım ilerisi için yara acı gibi bi sorunum olmaz...


Ben anlatmak istemiyorum ama her hamilenin okuması gereken bir yazı bence...
http://www.bebegimoldu.com/?p=1140

Carters da gözüme takılanlar ama birde keşke bu kadar pahalı olmasalar...Aslında mothercare ayarında ama Mothercare en azından indirim yapıyor sanırım bunlarda oda yok. Birde Amerikadaki fiyatlarını bilince burdan 2-3 katına satılması insanın canını sıkıyor...


Bu setine bayıldım almamak için kendimi zor tuttum :) Hatta bizim bıdıkta hissetti galiba bir tekme attı, sanırım istiyorum demek istedi. Artık tekmeleri hareketleri inanılmaz hissediliyor, çok güzel bir his...





Annesinin babasının yıldızı :) Yıldız kısmı poposuna geliyor. Böyle poposunda hayvan figürleri olan pijamaları çok seviyorum ama birtürlü bulamadım. Lcw var demişti bir arkadaşım ama ben bulamadım.



6 yorum SENDE YORUM BIRAK:

sema dedi ki...

off offf ne çabuk büyüyorlar özendim tulumlara ee benım kı abla oldu:)) çünkü yolda gördüğü çocuklara bebek diyor:))) güle güle kullan..

Eda dedi ki...

çok güzel bir seçim olmuş bende kızımın doğumunda mothercare almıştım yumuşacık oluyorlar.
Neden bazı sayfaları açamıyorum sevgiler

Atahan ile hayat dedi ki...

Heyecanla bekliyoruz minik paşayı...

MeLc dedi ki...

Semacım teşekkür ederim genelde anne olanlar hep zaten ne cabuk büyüdü diyorlar zaman çok hızlı ben bile ne ara geçti hamileliğim diyorum.Yalnız hep büyümek isterler cocuklar senin prenses gibi halbuki en güzel zamanları :)

Eda teşekkür ederim kesinlikle kalite farkı var indirimde oldukça faydalanmıştım ama ahh birde sezon fiyatları böyle olmasa, hımm galiba alttaki 5li resimlere tıkladığın durumdan bahsediyorsun? eskiden blog yazıyordum ama silmiştim resimleride temizledim ama çıkıyorlar.Yani sadece sana özgü bir sorun değil,sevgiler...

Teşekkür ederiz Demet teyzesi cok az kaldı bende merakla bekliyorum :),sağlıkla kucağıma alayım tek dileğim bu...

Burcu Kayhan dedi ki...

Merhaba,
Çok güzel ciciler almışsınız, hepsine bayıldım.Allah sağlıklarla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.Sevgiler:)

MeLc dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için,kocaman sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...