Salı günü kontrolümüz vardı 34+2 olmuştuk ve yine bizim bıdık 2 hafta önden gidiyor kilosuda 2.750 olmuş. Annesine çekmiş bende 3.850 doğmuşum, sanırım o kadar olmucak ama 3.500 olcak gibi geliyor bana.Hareketleri vuruşları iyice sertleşti :) ama çok hoşuma gidiyor, hamilelikten sonra en çok bu anları özlücem , nitekim anne adaylarıda hep o anların değerini bil diyor. 2. defa Nst ye girdim herşey yolunda şimdilik bir tek son 3 haftada 3 kilo alınca doktorum kan ve idrar testi istedi.Nedenini bi yerden aldığım yazı ile aktarayım. Neyseki biraz önce doktorum aradı ve herşey yolunda, sadece artık pilav makarna ekmek keselim bol sebze ve meyve dedi, çikolatada sınırlı şekilde ama canımda fena çekiyor. İlk aylarda çok iyi gidiyordum ama sonradan iştahım açılınca şu ana kadar 14 kilo almış olarak görünüyorum. Biraz fazla oldu ama ödemde var bunu hissediyorum. 


"Nadiren de olsa bazı kadınlarda gebeliğin son haftalarında sıvı birikimi görülür.Bu sıvı birikimi bir haftada aşırı kilo almaya ve ayaklarda ve yüzde ödem oluşmasına sebep olabilir. Aynı zamanda bu sıvı birikimi pre-eklamsi (gebelikte şiddetli tansiyon yüksekliği ile seyreden riskli bir hastalık) adlı hastalığın işareti olabilir. İşte bu nedenlerden doktorunuz her hafta sizi muayene ederek kilo artışınızı ve sağlığınızı kontrol edecektir."

34+4 haftalık biz, dışarıda işlerimiz vardı onları halletmek için çıktık...


Annemin diktiği elbise, aslında çok kolay bir model gibi ama kumaş öylesine kaygan bir kumaşki annem bi daha bana böyle kumaş getirme dedi :) ahh birde boyunu azcık uzun yapsaydı. Sanırım ölçerken bi yerde yanlışlık yaptı ama ilerisi için göbeğimde gidince belki tam istediğim boy olucak. Şimdilik böyle giyiyorum çünkü çok rahat bir elbise...


Bu arada uykusuzluğum direk yüzümde ama 2 gecedir uykusuzum...

Sanırım 1 ay oluyordur forever newden aldığın bilekliklerim özellikle rengi favorim, en son uğradığımda oldukça renk seçeneği olduğunu görmüştüm.

Sandalet babet ne alsam die düşünürken, birde sonrada kullanayım die düşünürken ellede bu karşıma çıktı hemde kendi numaram 37 rahatlıkla olunca aldım ve inanılmaz rahat bir babet...

0 yorum SENDE YORUM BIRAK:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...