34+6 haftalık biz ve kurtarıcımız maxi elbiseler :) Bunu yeni aldım siyah olması biraz zayıf gözükmemide sağladı en güzelide çok rahat ettim. Aslında yaz gelsede maxi elbiselerimi rahatça giysem diyordum ama denemek için giydiğimde 2 tanesinin fermuarlarının kapanmadığını farkettim. Biraz kapanıyor ama bi noktadan sonra ilerlemiyor ee haliyle göğüs bölgesindede genişleme oldu ama ben onun yolunuda buldum giymek için o diğer postta, ama kısaca bebe lastiği ile birleştirdim üzerlerinede kot ceketimi giydimmi oluyor, resimli olarak anlatım sonra....


2 uykusuz gecenin ardından perşembe gecesi çok rahat uyumuştum ama yine dün sanırım 5i buldu uyumam , bir ara ağladığımı ve eşime söylendiğimi hatırlıyorum. Hep getirdin bişiler yedirdin yedirdin bak nasıl şiştim die :) bacaklarım inanılmaz kalınlaştılar ellerim geceleri uyuşuyor hatta sabah kalktığımda sağ elim diğerine göre inanılmaz şişti ve halada öyle kapatamıyorum. Tuzu artık yemeklerden tamamen kesmeye karar verdim. Doğumdan sonra beni kilo konusunda neler bekliyor merakla onuda bekliyorum ama bir yandanda değer diyorum hemde öyle değerki...

Evet herşey değişti dahada değişecek
Kilo aldım yüzüm şiş cilt yapım bile değişti
Değer mi?
Bunun cevabı olabilirmi...


Minicik hareketlerin bile beni böyle mutlu ederken
Yüzünü gördüğümde kucağıma aldığımda
O bal dudaklarını öptüğümde
Kimbilir neler kopacak içimde...








  Tekmelerini savururken :)

Elbiseler miss selfridge sandaletler topshop....Elbiseler çok güzel 







8 yorum SENDE YORUM BIRAK:

pembe fiyonk dedi ki...

kuzum hayırlısı ile doğur sağ salim al kucağına inşallah:) aman kilo verilir. hele ki emzirme döneminde bir bakıyorum arkadaşlarım takır takır otomatikman veriyorlar kiloyu.hem fotolara bakıyorum bence abartıyorsun canımcım :) baksana ne güzelsin kolların incecik.göğüs kısmın düzgün.Bu arada elbise hakkaten spermiş.tam yazlık :)

Rania Kelesidou dedi ki...

Nice dresses and sandals!

Filiz dedi ki...

ah canım ne kadar da az kalmış doğuma..hadi hayırlısı,Allah sağlıkla kavuştursun minik kuşuna:))kilolar da şişlikler de gidiyor canım,sen bugünlerinin tadını çıkar.o kuzucuğun tek bakışına dünyalar değer..ayrıca elbisenin içinde harika görünüyorsun..ben hamileyken hiç elbise giyemedim.bacaklarım birbirine sürtüyordu ve pişik oluyordu:(sen şanslısın..sevgiler canım..

MeLc dedi ki...

Pempe fiyonk bakma verilir elbet çokda takılmıyorum ama özellikle bacaklarım inanılmaz şiştiler o üzüyor ama sanırım ödem onuda atarım, uykusuz gecelerde sinirlerimde altüst oluyor o yüzden birazda söylenmelerim ama onlarda geçicek elbet az kaldı :)çok teşekkür ederim güzel sözlerin için canım üst tarafım ewt aldım ama çok değilde bacaklarım biraz kötü,uzun elbise ile saklıyorum ama onlarıda inceltirim elbet dediğin gibi sağlık en önemlisi...

Thanks Rania...

Evet Filizcim az kaldı zaman çok hızlı geçti gibi,son günler geçmez diyorlar ama bakalım.Çıkarmaya çalışıyorum canım hele o tekmeleri hissetmek öyle güzelki ahh birde uykusuzluk ayak ağrıları olmasa ama olucak elbet tek yaşayan ben değilim demi ama :)Bacaklarım şişti aslında sürtüyorda ama çok rahatsız etmiyor şimdilik etmesinde ama elbise en rahatı oldu.Gerçi sıcaklar yeni geldi sayılır umarım sorun yaşamam canım,sevgiler...

rebeltakipte dedi ki...

hamileliğin son günleri de geçmek bilmez şimdi,hayırlısıyla sağlıkla bebişini kucağına almanı diliyorum ;)

MeLc dedi ki...

Cok teşekkür ederim canım ewt öyle diyorlar, şimdilik hızlı gecti gibi ama bakalım bunDan sonrası nasıl olcak

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ah be canımın içi,sen ne zaman saçlarının rengini değiştirdin yada benmi yeni farkettim..düz ve koyu saçlar inanılmaz güzel olmuş..istediğin kadar zayıf görünmeye çalış yada 234 kilo ol farketmez.taş bebek gibi bu yüz sende oldukdan sonra:)
candan kocaman öperek kucaklıyorum seni..hadi bakalım son günler....

MeLc dedi ki...

Yok saçlarımın rengi aynı canım,sadece arada önlerimde felaket beyazlarım oldugu için kendimce az kalıcak şekilde önlerimi boyuyorum,doktorum cok bekletmeme şartıyla izin verdi.Yoksa kendimi çok kötü hissedicem.Güzel sözler için çok teşekkürler duymak iyi geliyor bu zamanlarda neşelendim şımardım :) hep diyorumya zaten seviyorum senin yazım tarzını insanın yüzünde bi tebessüm bırakıyor, sıcacık sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...