Son 1 hafta biraz yoğun geçti annem geldi, eşimin anneside geldi ve son kalan kapı süsü ve bebek şekeri işlerini halettik. O kısmı biraz onlara bıraktım, yine benimde görüşlerimi aldılar sağolsunlar istediklerimde oldu ama karışmak istemedim. Bebek şekerinin içine şekeri kaldı ama artık oda doğuma yakın yaptırtmayı düşünüyorum. Bebek şekerine bir tek nazar boncuğu yapıştırma işi kalmıştı onuda yaptım. Kapı süsü içinde birkaç malzeme daha alıp son şeklini vericez.


İçimdede garip bir hüzün var bu aralar, bir yandan kucağıma almak isteği bir yandanda o içimdeki kıpırtıları...Sanırım çok özlücem o kıpırtılarını, uykusuz geceler yaşatsada en güzel zamanlarımı geçirdim. Biraz aç kalayım başlıyor bir sağa bir sola geçip biryerlerini çıkartmaya :) sanırım açlığa asla gelemicek minik erkek.














Resmi istememiştim ama böyle yapmışlar :) neyse çokda kötü gelmedi gözüme, oğlumu başında 3 saç teliyle yapmışlar ama esprili olmuş die düşünüyorum. Biberon şeklinde olanlardan tercih ettik. Sağ taraftaki dore olanda nikah şekerimizdi.



Sanırım bıdık biraz büyüdüğünde tüm bunlar kalkıcak :) Durdurcağını düşünmüyorum, yeğenlerime bakarkenki tecrübelerime dayanarak...

Bebek arabası şeklinde olan sepet tercih ettim şekerleri koymak için, tülle kapattık şimdilik tülü açılınca çok şeker duruyor. İçime sindi.

Süsleme işine girince hastaneye götüreceğim kolonyayı bile basitçe süsledim.


Şeker kutusunu süsleme gibi bi isteğim yoktu ama anneannesi yaptı, arabasında şeker bittikçe burdan eklicez gereksiz oldu ama annemin içine böyle sindi ee güzelde oldu...

Hımm resmi eklerken farkettim mavi kurdelesi olmamış orda, ona bir el atmam lazım sanırım, paket lastiğiyle tutturmak daha mantıklı...

2 yorum SENDE YORUM BIRAK:

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ahhh kuzummmm ne güzel şeyler yapmışsınız yahuu,ellerinize sağlık resmen bayıldım:)
umarım en güzel şekilde kullanırsınız:)

MeLc dedi ki...

Teşekkür ederiz canımmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...