Anneler gününde babasının bize yaptığı sürpriz çok mutlu etmişti, uykusuz gecelerimde hatta gün içinde heryerde ipad kurtarıcımız olmuştu. Malum göbekde iyice büyüyünce laptop işkence olmuştu :) hemde oğluma müzikler çalabiliyordum rahatça, babasına ne kadar teşekkür etsek az. Babalar günüde yaklaşırken bizde hiç beklemediği bi süpriz yapalım dedik oğluyla ve işyerine meyve sepeti yolladık. Daha doğrusu çilek ve çikolatanın müthiş uyumunu yolladık. Oğlu babasına birde mektup yazdı :) Mektubu yazarken birde ağladık orası ayrı...
http://www.frutation.com.tr tercih ettik. Balmumcudaki yeride yakın olunca sabah hemen eşimi yollayıp çıktık çok içten davrandılar hatta oğlumla banada ikram ettiler. Tadıda enfes olunca hiç tereddüt etmedim. Gönderici adıda oğlunun ismini yazdırdım :) Öğleden sonrada işyerine ulaşmış o an telefon edip teşekkür ederken eşimin ses tonu kurduğu cümleler...İşte o an anlatılmaz...
Onun bize yaptığı süprizlerin yanında herşeyden önce her anımda yanımda olduğu için ona ne yapsam az...İyiki varsın herşeyimiz...


Aslında bi süprizimiz daha var ama bugün bulamadım istediğimi :( çok gezemediğim içinde bakamadım fazla neyse yarın bi yolunu bulup bakıcam yada biraz geç olucak artık. 


Kapı süsü için bikaç eksiğimiz vardı onlarıda kendimce hallettim. Nazar boncukları yapıştırdım kapıya tül yaptık, arka kısmınıda basitçe süsledik.
Son günlere girerken birkaç daha eksiğim kaldı ama hallederim annemle. Oldukça yardımcı oluyor bana en azından artık yemek yapmıyorum :) 






Bugün gezerken mesaj gelmişti indirim haberi, bi bakayım dedim ve bu sandaletler çok hoşuma gitmişti, indirimlede fiyatı süper olunca aldım. Daha önceden forever newden aldığım çantaylada oldukça uyumlu oldu.



2 yorum SENDE YORUM BIRAK:

Atahan ile hayat dedi ki...

çikolatalı sepet çok güzel görünüyor eminim ki tadı da öyledir... Minik paşanın kapı süsüne bayıldım çok güzel...Heyecan sardı zaman azaldıkça... Güzel haberlerini bekliyoruz canım....

MeLc dedi ki...

Bizde sipariş verirken baktık bıdıkla güzeldi :)cok teşekkür ederim canım kapi süsüde icime sindi , ayy inşallah zaman azalıyor garip bı üzüntü heyecan hepsi bir arada ,güzel haberlerimi burda paylaşırım...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...