Ekmek sepetimize yeni bir kılıf diktim çokda hoşuma gitti. Banyo ürünleri bulunan sepet çok hoşuma gitti alındı ve ekmek sepeti olarak yoluna devam etmesine karar verildi.



Kapı zilimiz çalışmıyordu elektrikçi geldiğinde çıkarınca oldukça kötü oldu yan kısımları ve böyle bir yolla kapattım. Yanındaki yatak dolabıyla uyumlu oldu.


Oğlumuzun dolabını ve beşiğini kurduk daha doğrusu eşim kurdu oldukçada yoruldu, sıra bende şimdi tüm eşyaları yıkanıp ütülenip yerleştirilecek. Daha eksikleri var...


Minik erkeğin giysilerinin yıkanması için Sodasan deterjan yumuştacısı ve leke çıkarıcısı alındı.


Ürün ciltte hassasiyet oluşturacak fosfatlar, enzimler, beyazlatıcılar, hayvansal maddeler, sentetik koku ve GDO madde içermez.
Yüksek kaliteli organik bitkisel yağlardan imal edilmiştir. 
Saf uçucu bio-yağlar kullanılmıştır, doğal koku verir. 
 

Bebeden indirimde 2 kazak alındı ihtiyacımda vardı öbür kış için iyi oldu. 


Şimdiyse ev işleri beni bekliyor , yarında şeker yükleme testim var inşallah bi sorun çıkmaz. Doktorum testten sonra kendini halsiz hissedebilirsin sadece dedi. Kafamda çok iş var ama çok çabukda yoruluyorum bakalım nasıl olacak. Herkese iyi haftalar....

6 yorum SENDE YORUM BIRAK:

elif dedi ki...

dolabı beşiği çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın....

MeLc dedi ki...

Teşekkür ederiz canım

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

süper olmuş elektirik olayı,ellerine sağlık kuzuuuu:))dolap yatakda çok sade ve şık şekercim,huzurla uyusun bebiş inşallahh

MeLc dedi ki...

Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim,boyayla uğraşmaktansa böle bişi yapıverdim.Odasına biraz renk vermem lazım çok sade oldu ama renk gelicek aksesuarlarla bebek odasına benzesin biraz :)

pembe fiyonk dedi ki...

ne güzel olmuş odadsı öyle.sodasanı ilke kez duydum aklımda olsun

MeLc dedi ki...

Genelde dalinden çok memnunlar forumlarda ama bunu kullananlarda çok memnun hemde içeriği bebeğe daha uygun, dalinden biraz pahalı ama bebek için kesinlikle değer canım ama sanırım bir 6-8 ay sonra daline geçiş yaparım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...