2012 asla unutamayacağım bir yıl oldu, evimizin neşesi herşeyi aramıza katıldı. Bazen çok yorulsamda uykusuz kalsamda Allahıma binlerce şükürler olsun dediğim bir yıl oldu. 

2012ye karnımda giren pamuk



2013e beraber el ele girdik. Saat 10 gibi uyudu 11.30 gibi emzirdim ve yerine koydum sonra babası geldi yanımıza ve o uyusada elele tutuşup 2013ü karşıladık :) 




Bugün çok yordu beni bıdık o yüzden ben kaçar, Herkese sağlıkla mutlulukla geçireceği bir yıl diliyorum.... 


7 yorum SENDE YORUM BIRAK:

Atahan ile hayat dedi ki...

sevdiklerinizle birlikte nice güzel senelere canım... iyi seneler...

ÇokoPrensin Annesi dedi ki...

Maşallah size, harika bir giriş yapmışsınız 2013'e, Allah hep elele, yanyana koysun sizi;)

MeLc dedi ki...

Çokteşekkür ederim canım hepimize güzel seneler....

MeLc dedi ki...

Âmin hepimiz için bebişlerimizle elele geçireceğimiz bir yıl olsun sağlıkla mutlulukla

Unknown dedi ki...

Meldacım ne güzel bir tablo,allah mutluluğunuzu bozmasın,ne sevindim seni bulduğuma :)
beni hatırladın dimi gülşen :)
itsbeautyde negüzel paylaşımlar yaıyorduk değilmi sonra dağıldık,hatırlarsan orada yemek tarifleri paylaşıyordum,bende blog açtım yeni,faceden sana yazıcaktım blogumu ama buradan yakaladım :)takipçinim senin senide beklerim çok öptümm :)

MeLc dedi ki...

Teşekkür ederim canım ewt eskiden itsbeaury başkaydı artık pek girdiğim söylenemez hoş bebekler olunca vakitte olmuyor bende bundan sonra takipçinim ama yemek bölümüne fazla girmicem

MeLc dedi ki...

Malum doğum sonrası diyet halleri şaka biyana harikasın canım severek takipdeyim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...