Bugün ilk defa yoğurt çorbası yaptım pamuğa ve oda bize uyku olarak döndü hemde 3,5 saatlik bir uyku normalde uyuyor gün içinde bir defa uzun uyku ama bu denli uyumamıştı bir defa emmeye kalktı emzirdim sonra bende yanına yattım ve bende 2 saat uyumuşum öyle güzel geldiki ee böyle olunca bu saatte uyuyamıyorum halbuki 7 de kalkıcak bıdık sanki başkası ilgilenecek git yat demi :)

Gezerken miss selfridgede bu bluzu beğendim hatta aşk yaşadım desem :) kilolar yavaştan gidiyor ama daha fazla spor yapmam lazım ve daha verilecek çok kilo var ama geçen hafta kendime azda olsa kilo vermenin mutluluğuyla bu şirin elbiseyi aldım biraz daha kilo vereyim üzerimde fotoğraflarımda....

Ek gıda serüvenimiz iyi gidiyor başka bir başlıkta anlatırım ama emzirmede çektiğim zorluğu en azından ek gıdada çekmiyorum gerçi bazen yedirmesi zor oluyor ama bişekilde yiyor.







7 yorum SENDE YORUM BIRAK:

Atahan ile hayat dedi ki...

sabret 3-4 ay sonra bıdık iyice hareketlensin bak nasıl gidiyor kilolar....

MeLc dedi ki...

Ewt bıdıkta ayaklandığında o potansiyel var zaten dikkatde etmeye başladım yavaştan gidiyor emzirdiğim için çokda diyet tarzı yapamıyorum

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ahh kuzummmmm ,yorumun için çok tükürüklü öpücüklerle selamlıyorum seni:)
bebiş doğdu ve kocaman oldu desene,hadi maşşallah yaaa.ama sen çok kilo almamıştınki!yada benmi öle hatırlıyorum,umarım bende senin gibi az kiloyla bu dönemi atlatırım:(
bebişi ayrı seni ayrı öperim ve o bluzada geberirim haberin ola:)

MeLc dedi ki...

Zaman hızlı şeker şaka gibi ama yakında 8 aylık olcak ahh ah kiloyu hiç sorma aslında ewt az aldım hatta doğumlu birden 10 kilom gitmiş ve emzirirken vermeyende başlamıştım ama ye süt olsun olayı ve benimkinin mememde mızmızlanması nedeniyle kilo aldım tekrar neyse en azından emzirebildim ve haladaiyi kötü emziriyorum artık geride kaldı neyseki yavaştan veriyorumda inşallah az kiloya atlatırsın canım zamanı gelince ama sen sakın ben gibi yapma ye süt olsun olayı şimdi öyle pişmanımki... Çoköptüm canım bende

durutarifler dedi ki...

Her gününü keyfini çıkar. Zaman su gibi akıyor
Benim 16 yaşında şimdi
Sevgiler

MeLc dedi ki...

Kesinlikle aslında bazen off pof desemde bir an büyüsede rahatlasan desemde her anın her yaşın keyfi başka olsa gerek , kocaman sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ben de 5aylik bir anneyim.Biraz kilolu hamile kaldim.Dogumda 10 kg gitti ama bi 10kg daha cermem gerek.Insallah tüm yeni anneler kilolarını kolayca verir.Delikanlı da çok tatlı masallah Allah hep güzel günlerini göstersin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...