Dün foreverda indirim olduğunu okuyunca daha önce gördüğüm ama fiyatından dolayı indirimde kalırsa alırım dediğim pofuduk aklıma düştü hemen eşe tatlı tatlı yaklaşık bir saatliğine pamuğa bak ben hemen çıkıp gelicem dedim. Güzelce karnını doyurdum uyuttum çıktım ve tek kalan 38 bedeni almanın mutluluğuyla evime döndüm :) Daha aklımda kalanlar vardı ama tuttum kendimi diyebilirim. 



Bu arada cuma günü olacağımız aşı eşimde yanımızda olsun diyerek Pazartesine bırakmıştık ve korktuğum kadar olmadı maşallah diyeyim bıdığım önceki aşılarda olduğu kadar bile ağlamadı. Hatta bir aşıda hemşireye gülücükler attı :) cesur yürek oğlum benim. 3 bacaktan birde ağızdan oldu, bacağın biri yakıyormuş onda işte azıcık ağladı ama evden çıkmadanda ağrı kesici vermiştim ve aşıdan sonrada verdim , doktorumuz kontrolümüzde öyle söylemişti. Bacağının birinde aşı olan yerde hafif şişlik oldu ama normal olduğunu okudum zamanla geçiyormuş sanırım ama 2-3 güne geçmezse doktoruna sormayı düşünüyorum.


Banyo sonrası babasına poz veren pamuk


Cumartesi Günü'de yılbaşı alışverişi ve gezmek için Cevahir'e gittik, malum dışarıda emzirmek benimkini imkansız olduğu için yanıma çorba ve kaşık maması almıştım çorbasını bi güzel içirdik falan sanırım 1.5 saat sonra altını değiştirmek için bakım odasına gittik sonra baktım boş dedim bi emzirmeyi deniyeyim eşimde dışarıda el kurutma makinesini çalıştırdı onun sesinde emdi :) şaka gibi inanamadım hatta eşime çalıştırma dedim ses olmadığı halde emdi içimde kalan emzirme odasında emzirmeyide başarmış oldum. Bu diğer bebekler için çok olağan bir durum olurken bizim için mucize oldu. Gerçi daha öncedende bir kanyonda emzirme serüvenim olmuştu ondada başarılı olmuştuk eşim telefonunda saç kurutma makinesi sesi açarak başarmıştık onuda hemde emzirme odası bakımda olduğu için cocuk tuvaletinin kapağını kapatıp orda emzirmek durumunda kalmıştım. Emzirme önlüğüm var ama hayatta onun altına girmeyen bir bıdık var :) zaten zor emiyor bide örtü altında hepten emmiyor. Birde metrocityde böle bi maceramız oldu ama onda çığlık çığlığa hatta annesini emen bebeği rahatsız ederek odadan çıkmıştık. Emzirmek benim için çok önemliydi,gerçi her anne için eminim öyledir, çok takıldığım bir konu oldu ama 6 ay emzirdiğim için halada devam ettiği için çok mutluyum ve sanırım emzirme savaşını ben kazandım :) Birde 1 yaşına kadar ilaç niyetine emsin daha ne isterim....


Eşim fotoğramızı çekti hatta eve gelince iyiki çekmişsin dışarıda ilk zorlanmadan emzirdiğim oda die hatırlarım dedim, sağdaki pembe oda seni hiç unutmucam :)

0 yorum SENDE YORUM BIRAK:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...