Çok yoruluyorum eşimin işleri bu aralar çok yoğun kısaca Yağızla sadece ben ilgileniyorum bazen sanırım diş yüzünden huysuzlanıyorda işte o zaman içimden yüze kadar sayıyorum :) mesela biraz önce uyku krizi yaşandı deli gibi uykusu var ama bir türlü uyuyamadı ,değermi? değer ama bazen nefes almak istiyorum ve bırakabilecek kimsenin olmaması çok kötü. Cumartesi babaya satıp kendimi dışarı atmak istiyorum....

Akşamları Tek keyfim kahvemi alıp instagramda gezmek yeniyim eklemek isterseniz

Banyosunu yapmış karnı doymuş saçını tarayıp yatmaya hazırlanan pamuk :)







3 yorum SENDE YORUM BIRAK:

Atahan ile hayat dedi ki...

ekledik canım atahan11 biziz:)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

yokmu eş dost akraba komşu falan canım ya,tek başına çıldırır insan yanii,Allah yardımcın olsun şekerim ya..inst.hemen izlemeye alıyorum seni..öptüm şeker.eda canöz şahin

MeLc dedi ki...

Yok canım maalesef bütün akrabalarım Antalya'da ailemde orda eşimin Ailesi'de Çorlu'da ancak geleceklerde öyle neyse bir haftadır rahatım eşimin ailesi yanımdaydı bazen böyle nefes almak bile iyi geliyor yoksa cidden cok zor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...